17-06-2026
VIBO på Folkemødet: ”Fællesskaber er et af de stærkeste kort, vi har”
Tidligt lørdag morgen satte 32 beboerdemokrater og medarbejdere fra VIBO kursen mod Bornholm. Kaffen var på kanden, humøret var højt, og foran ventede en lang dag med debatter, nye indtryk og fælles oplevelser på Folkemødet i Allinge.