Afd. 175

Rådmandsgade

Rådmandsgade 13 - 21
2200 København N

Kontakt

Kontakt områdekontoret

Områdekontoret kan bl.a. hjælpe dig, hvis din vandhane drypper, din dør binder, eller hvis du ønsker at gøre brug af råderetten.

Personlig henvendelse efter aftale

Ejendomskontoret

Telefonnummer og telefontid

35311500
8.00 - 12.00 - 1. tirsdag i måneden kl.16:00-18:00 Jagtvej 113 H, 1. sal, 2200 Kbh. N 2200 København N
IMG_8798.jpg

Nanna Mortensen

Kontorasstistent, ude ejd.

Bent Berg Sonne

Ejendomsmester

Joern_Kasttoft.jpg

Jørn Kastoft

Ejendomsmester assistent

Henrik Kehlman Hansen

Ejendomsmester assistent

Rene Brock Andreasen

Ejendomsmester assistent

Kontakt afdelingsbestyrelsen

Kontakt din afdelingsbestyrelse, hvis du f.eks. har en god idé, eller hvis du har ønsker til ændringer i din afdeling.

Kontaktbaggrund (1)

Hvor skal jeg henvende mig?

Se her, hvor du henvender dig med hvilke spørgsmål:

Kontakt områdekontoret vedrørende:

  • Drift af afdelingen
  • Skader i boligen (vand, varme, døre, vinduer, toilet, bad m.m.)
  • Ændringer eller forbedringer i din bolig (køkken, bad, hårde hvidevarer eller lignende)


Kontakt VIBOs hovedkontor (mail: vibo@vibo.dk eller tlf. 33 42 00 00) vedrørende:

  • Administration af afdelingen
  • Opskrivning (udlejningsafdelingen)
  • Fremleje (udlejningsafdelingen)
  • Opsigelse (udlejningsafdelingen)
  • Klager (udlejningsafdelingen)
  • Forbrugsregnskaber (økonomi)
  • Byggesager (byggeafdelingen)
  • Ansøgning om husdyr (udlejningsafdelingen)


Kontakt afdelingsbestyrelsen vedrørende:

  • Forslag, gode ideer og kommentarer til aktiviteter i afdelingen
  • Ønsker til ændringer i afdelingen
  • Det årlige afdelingsmøde
Vagt Baggrund

Vagtordning – uden for områdekontorets åbningstider

Opstår der akutte skader i boligen uden for områdekontorets og administrationens åbningstider, kan du som beboer ringe til vagtordningen. Ordningen sikrer hurtig indgriben ved alvorlige hændelser og driftsforstyrrelser i VIBOs bygninger.

Ring på 33 42 00 00 (uden for åbningstid henvises du direkte til Falcks vagttelefon).

Kun henvendelse vedrørende følgende forhold vil blive behandlet af vagten:

  1. Større svigt i varme- eller vandforsyning
  2. Strømsvigt i ejendommen
  3. Svigt i dørtelefoner, låse og andre adgangskontrolsystemet i større omfang
  4. Svigt i tv-forsyningen i større omfang
  5. Brud på ledninger, hvor alvorlige følgeskader er uundgåelige
  6. Stoppede kloakker/faldstammer, hvor alvorlige følgeskader er uundgåelige
  7. Elevatorstop – når der er personer i elevatoren