Afd. 127
Runddelen I+II
Thorsgade 8 + 40 - 46 E
2200 København N
Vigtig viden
SMS-service
Tilmeld dig vores SMS-service, hvor du vil modtage besked hvis Bestyrelsen vælger at sende noget ud, som kan have betydning for afdelingens beboere.
Eller scan QR-koden med din mobil ovenfor
LLO
Afdelingen betaler for at være medlem af Lejernes Landsorganisation (LLO) og vi opfordrer alle beboere til at henvende sig til organisationen, ved enhver problematik omkring egen bolig, der ikke er blevet løst ved almindelig henvendelse til ejendomskontoret.
Ved henvendelse skal følgende medlemsnummer oplyses: 112250
Vores kontaktperson hos LLO er Ole Hansen.
LLO
Vester Voldgade 9, 1.
1552 København V
E-mail: Info@lloh.dk
Telefon: +45 33 11 30 75
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 10-16
Parknet (Internet)
ParkNet giver adgang til en lynhurtig internetforbindelse på mindst 300 Mbit download og 300 Mbit upload, hvilket er rigeligt til på én gang at streame film i HD, spille online mv.
Parknet begrænser ikke forbindelsen, så hastigheden vil ofte være langt højere. Et abonnement på Parknet internet koster 70 kr. om måneden. Forbruget er frit.
For at tegne abonnement på Parknet internet skal du tilmelde dig her!
Din computer skal blot tilsluttes internetstikket i din lejlighed, så er du online.
Ønsker du at komme trådløst (WIFI) på internettet, skal du i stedet tilslutte en router til stikket. Parknet anbefaler, at du vælger en såkaldt "gigabit router”. Den sikrer, at du kan udnytte hastigheden i din Parknet-forbindelse fuldt ud.
Du kan købe en gigabit router i Parknets butik i Esromgade 15.
Vagttelefon
Uden for ejendomsfunktionærernes og administrationens normale åbningstider skal vagtordningen sikre, at der ved alvorlige hændelser på bygninger eller lejligheder, samt ved alvorlige driftsforstyrrelser sker en hurtig indgriben.
Er ejendomskontoret lukket, kan du kontakte VIBO’s administration på telefon 33 42 00 00.
Uden for VIBO's åbningstid bliver du henvist til Falck's vagttelefon.
Hvad er en alvorlig hændelse?
1. Svigt i varmeforsyningen i større omfang.
2. Svigt i vandforsyningen i større omfang.
3. Svigt i elforsyningen i større omfang.
4. Svigt i tv-forsyningen i større omfang.
5. Svigt i adgangskontrolsystemer i større omfang.
6. Brud på ledninger, hvor alvorlige følgeskader er uundgåelige.
7. Stoppede kloakker/faldstammer, hvor alvorlige følgeskader er uundgåelige.
Ved udskiftning af sikringer, rensning af filtre og anden vedligeholdelse som beboeren normalt selv skal sørge for, vil afhjælpning blive for beboerens regning. Alternativt må der afventes til førstkommende arbejdsdag, hvor kontoret kan kontaktes.
Leje af ekstra kælderrum
Ejendomskontoret vil løbende renovere de ekstra kælderrum, der findes i vores bebyggelse. På nuværende tidspunkt er der ikke overblik over hvor mange kælderrum, der er klar til at blive lejet ud.
Den månedlige leje vil blive opkrævet sammen med huslejen fra VIBO. Der skal udfærdiges en lejekontrakt, som VIBO vil sørge for.
Det er muligt at komme på en venteliste ved at kontakte ejendomskontoret.